Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

PLK zleca prace na linii 281 własnej spółce

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
14-04-2017
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Fot. Kolejarz Dawid, SM42.plPKP Cargo ze składem węglarek przejeżdża przez Żerków, linia 281
PKP Polskie Linie Kolejowe udzieliły zamówienia własnej spółce Dolkom na naprawę toru nr 2 na linii nr 281.

Przedmiotem postępowania prowadzonego w formule negocjacji była naprawa toru nr 2 linii nr 281 w km 4,026 – 16,796 na odcinku Dąbrowa Oleśnicka – Dobroszyce – Grabowno Wielkie wraz z robotami towarzyszącymi. Dolkom zrealizuje je za kwotę 5 902 582,88 złotych brutto. Nie poinformowano o wynikach ewentualnych rozmów z innymi wykonawcami.

Prezes Ireneusz Merchel zapowiadał w styczniu większą ilość zadań dla wykonawców prac infrastrukturalnych, którzy są w grupie PKP PLK. Pisaliśmy o tym w tym miejscu. Na linii 281 już wcześniej zlecono własnej spółce PLK jedno zadanie – w marcu prace na odcinku pomiędzy Wrześnią a Gnieznem rozpoczęła spółka ZRK DOM

Zarządca zaplanował prace modernizacyjne i rewitalizacyjne  na linii nr 281 między stacjami Grabowno Wielkie – Milicz, Jarocin – Koźmin Wielkopolski i Dąbrowa Oleśnicka – Grabowno Wielkie. Prace PLK wprowadziły zamieszanie w planach uruchomienia połączeń ogłaszanych wcześniej zarówno przez województwo dolnośląskie, jak i wielkopolskie.

W marcu otwarto oferty w postępowaniu na prace w większości na torze nr 1 linii kolejowej nr 281 na odcinku Września – Gniezno. Tu również jedną z ofert złożył Dolkom. Ich zestawienie można znaleźć tutaj.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Zintegrowany transport

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Kasper Fiszer 05 sierpnia 2023

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Zintegrowany transport

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Jakub Rösler 06 sierpnia 2023

Lyon: Modernizacja systemu metra za 1,7 mld euro. W stronę automatyzacji

Infrastruktura

Zobacz również:

Alusta i Compremum wykonają prace na linii 281

Infrastruktura

Są oferty w przetargu na remont fragmentu linii 281 pod Jarocinem

Infrastruktura

Pozostałe z wątku:

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Zintegrowany transport

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Kasper Fiszer 05 sierpnia 2023

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Zintegrowany transport

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Jakub Rösler 06 sierpnia 2023

Lyon: Modernizacja systemu metra za 1,7 mld euro. W stronę automatyzacji

Infrastruktura

Zobacz również:

Alusta i Compremum wykonają prace na linii 281

Infrastruktura

Są oferty w przetargu na remont fragmentu linii 281 pod Jarocinem

Infrastruktura

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
OFERTY PRACY
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5